Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:39:37+01:00
Fg = -GMzmc/r²
9Fg = -GMzmc/(3r)²

Fg - siła grawitacji
G- stała przyciągania
Mz - masa Ziemi
mc - masa ciała

W odległości 3r od jądra ziemi czyli 2r od powierzchni ziemi
3 4 3
2009-11-04T21:33:16+01:00
Wiemy ze siła wzajemnego przyciaganai maleje z kwadratem odległosci od srodka tych cial
kiedy zmaleje 9 razy cialo musialo sie odsunac 3 razy od pierwotnego połozenia wzgledem powierzchni. Tak na prawde odsunie sie w na 2 promienie ziemskie
pozdrawim :)
2 3 2