Dobrze napisalam prace domowa?
My favourite TV show is '' You Can Dance''.The program has always files on Wednesdays at 21:30.My favourite particpant is Ilona Bekier.Files out of the fifth edition of the program.The jury consist of:Michał Piróg,Anna Mucha and Agustin Egurorola.Conducts the programe is:Kinga Rusin.This is a program is which the jury selects the best fourteen and then a battle was fought about 100 thousand ora frip to Buenos Aires to dance workshop under the guidance of top specialists


po polsku to mialo brzmieć:
Moim ulubionym programem telewizyjnym jest ''You Can Dance''.Leci on w środy o godzinie 21:30.Moja faworytka jest Ilona Bekier.Obecnie to już 5 edycja.Jurorami są:Michał Piróg,Anna Mucha i Agustin Egurrola.Program prowadzi:kinga Rusin.Do programu jury wybiera najlepszą 14 a następnie toczy się walka o 100 tysięcy zł oraz wyjazd na warsztaty taneczne do Buenos Aires pod okiem najlepszych specjalistów.

3

Odpowiedzi

2010-04-14T17:46:27+02:00
2010-04-14T17:46:50+02:00
Wydaje mi się, że tak :)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:49:41+02:00
Napisałaś w 5 linijce 11 i 12 słowo źle miało być and trip zamiast ora frip :) a tak to jest dobrze i przed battle nie ma być "a"
1 5 1