Zadanie 1.
a)Gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120 km/h, to pokonałby:

1)w ciągu 1 godziny...........metrów
2)w ciągu 1 minuty...........metrów
3)w ciągu 1 sekundy...........metrów
Zatem:120km/h=.......m/h=.........m/min=.......m/s

b)Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10m/s,to pokonałby:
1)w ciągu 1 minuty.........metrów
2)w ciągu 1 godziny.........metrów
3)w ciągu 1 godziny..........kilometrów
Zatem:10m/s=.....m/min=.....m/h=......km/h

Pilne roszę o szybką odpowiedź.:)

3

Odpowiedzi

2009-11-04T19:48:46+01:00
A)
w ciągu 1 godziny 120000 metrów
w ciągu 1 minuty 2000 metrów
w ciągu 1 sekundy 2 metrów
Zatem 120 km/h = 2000m/min= 2m/s
b)
w ciągu 1 minuty 600 metrów
w ciągu 1 godziny 36000 metrów
w ciągu 1 godziny 36 km
Zatem: 10m/s= 600m/min=36000m/h=36km/h
2 3 2
2009-11-04T19:58:58+01:00
A)

1. 120000m
2. 2000m
3. 33,3 m

Zatem: 120 km/h= 120000m/h= 2000 m/min= 33.3 m/s

b)

1. 600 m
2. 36000m
3. 36km

Zatem: 10 m/s= 600m/min= 36000m/h= 36km/h
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:26:51+01:00
1)w ciągu 1 godziny......120 000.....metrów
2)w ciągu 1 minuty.....2000......metrów
3)w ciągu 1 sekundy......33,3.....metrów
Zatem:120km/h=....120000...m/h=.....2000....m/min=...33,3....m/s

b)Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10m/s,to pokonałby:
1)w ciągu 1 minuty....60.....metrów
2)w ciągu 1 godziny....3600.....metrów
3)w ciągu 1 godziny......3,6....kilometrów
Zatem:10m/s=..60...m/min=...3600..m/h=..3,6....km/h
5 5 5