Odpowiedzi

2009-11-04T19:48:07+01:00
A) 1cm - 10000cm, 4cm -40000,2,5 cm - 25000, 10 cm -100000cm
b) 200m - 2cm, 500m -5cm,850m -8,5cm,1km - 10cm
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:50:36+01:00
A)1cm=10000cm w terenie
4cm=40000cm w ter.
2,5cm=25000cm w ter
10cm =100000w ter
b)200m=2cm w na map
500m=5 cm na map
850m=8,5cm na map
1km=10cm na map
4 3 4
2009-11-04T19:56:49+01:00
1cm 10000cm , 4cm 40000cm, 5cm 25000cm, 10cm 100000cm
200m 2cm, 500m 5 cm, 850m 8,5cm, 1km 10cm
2 1 2