Odpowiedzi

2010-04-14T17:54:53+02:00
Moja ulubiona aktorka to Emma Watson.
Ma 19 lat.
Brązowe włosy.
Brązowe oczy.
Jej rodzice są dentystami
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:57:59+02:00
Jest przystojny, inteligentny, miły.Świetnie odnajduje się na scenie i przed kamerami.Udziela się społecznie, pomaga potrzebującym.Grał w wielu filmach nominowanych do Oskara.Ma mnóstwo dobrych uczynków na koncie.

Mam nadzieje , że pomogłem.
2 3 2