Odpowiedzi

2010-04-14T17:53:40+02:00
Np.samochodu
hasło
Gwiazdy to mają,Ty też możesz to mieć:_)
2010-04-14T17:53:40+02:00
Oj dana, oj dana pij mleko od rana
pij mleko w południe a będzie ci cudnie
Oj dana , oj dana pij mleko od rana
Pij mleko wieczorkiem a zaśniesz z humorkem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:55:24+02:00
Reklama Pastylki na porost włosów "Orka"to najlepszy sposób na mocne,długie i gęste włosy. Poratuje nawet osoby z zawansowaną łysiną.Zakup ją a będziez dumny ze swoich pięknych włosów!
"Orka" i płyń przez zycie z bujną czupryną!
Mozesz napisac :) ja dostalam z tego 5 :) xD mam nadzieje ze pomoglam
1 5 1