Odpowiedzi

2009-11-04T19:41:37+01:00
tomek sojer ;
w pustyni i w puszczy; narnia; robinson crusoe ; zaginiona wyspa ;
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:42:00+01:00
,,W 80 dni dookoła świata''
,,Przygody Singbada żeglarza''
,,Przygody Odyseusza''
,,Robinson Cruzoe''
,,Ten obcy''
,,Przygody koziołka Matołka''
,,O dwóch takich, co ukradli księżyc''

myślę że wystarczy ;))) ;*
2009-11-04T19:52:22+01:00