Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T17:59:42+02:00
1).I (ja) me (mnie, mi, mną)
you (ty ) you (ciebie, tobą, was, wam, wami)
he (on) him (jego, go, jemu, mu, nim)
she (ona) her (jej, niej, ją, nią)
it (ono) it (je, jego, go, jemu, mu, nim)
we (my) us (nam, nas, nami)
they (oni/one) them (ich, im, nimi, nich)

2). liczba pojedyncza
1 osoba my mój, moja, moje, moi
2 osoba your twój, twoja, twoje
3 osoba his jego
her jej
its jego,jej



liczba mnoga
our nasz, nasza, nasze
your wasz, wasza, wasze
their ich
2010-04-14T17:59:48+02:00
Zaimki osobowe w dopelnieniu: me. you,him her it as you them
zaimki dzierzawcze: my your his her its aur your their