Odpowiedzi

2010-04-14T17:57:33+02:00
1. (Wj 7:14-25) przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
2. (Wj 7:26-8:11) żaby.
3. (Wj 8:12-15) komary
4. (Wj 8:16-28) muchy
5. (Wj 9:1-7) pomór bydła
6. (Wj 9:8-12) wrzody
7. (Wj 9:13-35) grad
8. (Wj 10:1-20) szarańcza
9. (Wj 10:21-29) ciemność
10. (Wj 11:1-12:36) śmierć pierworodnych
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T17:59:37+02:00
1. przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
2. Zesłanie żab na Egipt.
3. Komary.
4. Muchy.
5. Pomór bydła.
6. Wrzody
7. Grad
8. Szarańcza
9. Ciemność
10. Śmierć pierworodnych synów.
Chyba ci o to chodziło :)
56 4 56