Przetłumacz na j. polski.

1. Liz Star is Izzy's wife. When Izzy died, she was filming in New York. Liz does not wear expensive jewellery. Liz is short and slim, but she is got big feet. Liz will have a lot of money now.

2. Sunny is Liz and Izzy's son. He is the youngest suspect. He is twenty-four, tall and he is got size 44 feet. Sunny's more interested in science than in music. He works in a chemist's, and he was at work when his father died.

3. Jane Jacks is twenty-six and she is Izzy's secretary. She's tall, alim and beautiful. She was working at Rock Mansion when Izzy died. Izzy loved Jane and gave her expensive jewellery.

4. Tim Brown is Izzy's neighbour. Tim is the tallest suspect. He's got big feet. They're size 42. He's got a hey to Izzy's house because he tidies the garden and does other jobs. Last week, there was a problem with rats. He found the body.

z góry bardzo dziękuję .
jbc. książka NEW ADVENTURES ELEMENTARY STUDENT'S BOOK (zielona); str. 74 Ćw. 2 { i 3 jak ktoś ma ;)}

2

Odpowiedzi

2010-04-14T18:23:23+02:00
1. Liz Star jest żoną Izzy's .Izzy, gdy zmarł, była filmowana w Nowym Jorku.
Liz nie nosić drogiej biżuterii. Liz jest krótka i wąska, ale ma duże,nogi.
Liz bęzie miała dużo pieniędzy teraz.
2 Liz jest słoneczna a Izzy syn też. On jest najmłodszym podejrzanym.
On ma dwadzieścia cztery, i jest wysoki, ale rozmiar stóp ma 44. Słoneczna pogoda jest bardziej interesująca niż nauka muzyki. Pracuje w aptece, a on był w pracy, gdy zmarł jego ojciec.
3.Jane Jacks ma dwadzieścia sześć lat i ona jest sekretarzem Izzy's. Ona jest wysoka, a Alim i piękna . Ona Pracowała w Rock Mansion gdy Izzy zmarła.
Izzy lubi Jane i dała jej drogą biżuterię.
4. Tim Brown jest sąsiad Izzy's. Tim jest największym podejrzanym . On ma duże stopy. Mają rozmiar 42. Ma hej Izzy do domu, ponieważ on tidies ogrodu i ma innych miejsc pracy.W zeszłym tygodniu, był problem ze szczurami. Znalazł ciała.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:26:08+02:00
1.liz Star jest żona Liz Izzy's. Izzy, gdy zmarł, ona była filmowana w Nowym Jorku. Liz nie nosi drogiej biżuterii. Liz jest krótka i wąska, ale ma długie nogi. Liz będzie miała dużo pieniędzy teraz.
2.wesoły jest syn Liz i Izzy . Jest najmłodszym podejrzanego. Ma dwadzieścia cztery, jest wysoki, ma rozmiar 44 stóp. Sunny jest bardziej zainteresowany nauką niż w muzyką. Pracuje w aptece, był w pracy, gdy zmarł jego ojciec.
3.Jane Jacks ma dwadzieścia sześć lat i jest sekretarką Izzy's. Ona jest wysoka, (Alim ;/) i piękne. Pracowała w Rock gdy Izzy Mansion zmarł. Izzy lubi Jane i dał jej drogą biżuterię.