Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:42:43+02:00
Jezus od początku wiedział, że Judasz go zdradzi. Powiedział swoim uczniom, że jeden z nich to zrobi, lecz jednak nie powiedział kto to będzie.
W nocy Judasz oddalił się od pozostałych i zdradził Go w zamian za co otrzymał 30 srebrników. Nad ranem przyszli do uczniów pytając gdzie jest Jezus. Po czym On wyszedł przed wszystkich i powiedział, że On jest Jezusem z Nazaretu. Oni i reszta co po Niego przyszła związała Go i zaprowadziła do Piłata.
Wtedy Judasz, który Go wydał widząc to, opamiętał się i zwrócił 30 srebrników arcykapłanom i rzekł:
"Zgrzeszyłem, wydawszy krew niewinną."
Oni na to odparli:
"Co nas to obchodzi? To twoje sprawa."
Judasz rzucił w ich stronę sakiewkę z monetami i poszedł. Powiesił się.
2010-04-14T18:43:15+02:00
Gdy judasz z żołnierzami przyszedł na miejsce gdzie był Jezus i jego uczniowie zdradził go pocałunkiem w policzek.