Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:47:59+01:00
Na świecie można spotkać miłość pt. zakazany owoc.
Moja koleżanka kusi czasem jak wąż.
Niektórzy noszą przedpotopowe ubrania.
Przychodzi czas na lata chude i tłuste.
Ciekawe czy można spotkać kraj mlekiem i miodem płynący?
Chciałabym otrzymać mannę z nieba.
Niedługo wyruszę w podróż do ziemi obiecanej.
15 3 15
2009-11-04T19:48:01+01:00
Zakazany owoc zawsze bardziej kusi.
Kusiła mnie jak wąż w raju.
Kupił sobie przedpotopowy samochód.
W biznesie mamy lata tłuste i lata chude.
Anglia to dla mnie kraj mlekiem i miodem płynący.
Twoja pomoc spadła mi jak manna z nieba.
Wyjazd na wakacje jest moją ziemią obiecaną.
W powstający kościół wmurowano kamień węgielny.
33 4 33
2009-11-04T19:54:18+01:00
1.Adam i Ewa spożyli owoc zakazany.
2.Moja koleżanka kusi jak wąż.
3.Nasza pani ma przedpotopowy samochód.
4.Tematem lekcji były lata lata chude i lata tłuste.
5.Polska to kraj mlekiem i miodem płynący.
6.Spadła manna z nieba.
7.Mojżesz doszedł do ziemi obiecanej.
8.Kupiłam kamień węgielny.
23 3 23