Odpowiedzi

2010-04-14T18:04:55+02:00
Książka - wolumin, pozycja, księga. Peryfaza : Zżółkłe strony w starej okładce
film - klisz. Peryfaza : Aktorzy grający sceny
reżyser - twórca ponadczasowy
czasopismo - gazeta, pisemko. Per. : Nowości ze świata ludzi.
muzyka - pieśni, utwory. Per. : Ukojenie dla ucha
ciekawy - zajmujący, dociekliwy, interesujący. Per. : zachwycający pomysłem.
nudny - nieciekawy, nieinteresujący, denny. Per. : Jak flagi z olejem.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:09:42+02:00
Książka- księga, podręcznik, elementarz, lektura, powieść, stronnice w twardej oprawie, źródło wiedzy,
reżyser- nagrywający, pan na najwyższym stanowisku, zarządca filmu, głowa powstawania filmu
czasopismo- gazeta,
muzyka- nuty, melodia, dźwięk, ukojenie dla duszy, taśma melodyjna
ciekawy- interesujący, porywający, nie nudny, fascynujący, niesamowity, zapiera dech w piersiach, nie mozna sie od tego oderwać
nudny- nie ciekawy, nie interesujący, nużący, słaby,
6 3 6