Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:09:33+02:00
Nil przybiera będzie dużo chleba.

Chmurzy się, toteż nasz gazda zapowiada deszcz.

Znasz ludzi, dlatego zrozumiesz ich postępki.

Nie pracował, zatem nie może liczyć na emeryturę.

Hanka odeszła, więc nic już nie zagraża opinii rodziny .

Sam jesteś sobie winien, dlatego też nie miej pretensji.
1 5 1
2010-04-14T18:09:42+02:00
Złodzieje zrozumieli, że ich łup został skradziony.
Rozważałem, jak mam rozwiązać to zadanie.
Masz wysłuchać tego, co Ci powiem.
Każdy człowiek chce, aby zostać chwalonym.
Twoje zabawy nie warte są tego, by marnować na nie swój zbędny czas.
1 1 1