Odpowiedzi

2010-04-14T18:07:49+02:00
Kochani!
Warto czytać książki .Dzięki nim stajemy się lepi i mądrzejsi. Czytając robimy mniej błędów ortograficznych i dowiadujemy się dużo ciekawych rzeczy.
Zamiast siedzieć i patrząc w telewizor ,bądz umilać sobie czas w gry na komputerze lepiej wziąść książkę i chociaż poczytać z 30 min dziennie!
1 5 1
2010-04-14T18:08:36+02:00
Książki pobudzają wyobraźnię. Można się z nich dowiedzieć dużo pouczających rzeczy. Do tego, możesz wybrać sobię pozycję, która Cię najbardziej interesuje, ponieważ są różne rodzaje książek. Czytając książki także przeżywasz razem z bohaterami wszystkie przygody.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:12:19+02:00
Drodzy miłośnicy gier komputerowych!

Czy wiecie jak wasze obecne hobby może być niebezpieczne??
Gry komputerowe to nie jest dobre zabicie czasu... Lepszym jest oczywiście czytanie książek. Pobudza to wyobraźnię, zwiększa zasób słów pomaga być bardziej odwaznym i pewnym siebie.
Czytajmy więc ksiazki!
;D
28 4 28