Muszę zrobić plakat na temat "Dzień Ziemi" . Nie mam zbyt wiele pomysłów . Może macie pomysł na jakieś hasło , rysunek , albo coś ... może coś na temat ekologii ... ale nie mam drukarki więc jakieś proste i krótki teksty ; ) . To jest konkurs w naszej szkole ; ) Nasza klasa musi być najlepsza ^^

3

Odpowiedzi

2010-04-14T18:08:41+02:00
Możesz narysować Ziemie (kule) a na niej zanieczyszczenia.
hasło: Chrońmy Ziemie jest nam taka bliska
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:09:27+02:00
Hmmm...może: ,,Ziemia w naszych rękach'' i np. narysować ziemię wokół niej jakieś drzewa i pomiędzy nimi jakieś żelastwa i śmieci, ze wyrzucają wszyscy do lasów i całą tą ziemię żeby obejmowały dwie ręce?
3 3 3
2010-04-14T18:11:05+02:00
NARYSÓJ KULE ZIEMSKĄ A NA NIEJ KILKA MRÓWEK I BOROWIKÓW...
NAD TYM NAPISZ HASŁO: ''SZANUJ MRÓWY I BORÓWY!''
10 2 10