Odpowiedzi

2009-11-04T19:47:48+01:00
V dźwięku w powietrzu to 340 m/s

droga jaką pokonał dźwięk to 102 m

S = Vt
S/V = t
102m/340m/s = 0,3 s
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:51:37+01:00
Prędkość dzwięku w powietrzu wynosi 340m/s

s - droga
v - predkosc
t - czas

v =340m/s
s = 51m * 2 = 102m

v =s/t

340m/s =102m /t
t = 102m/340m/s
t =0.3s

Odp:Turysta usłyszał powtórzenie dźwięku po 0.3 sekundach
3 4 3