Odpowiedzi

2009-11-04T19:49:31+01:00
Z powodu górzystych terenów starożytnej Grecji trudna była komunikacj między miastami więc każde miasto rządziło się samo ustanawiała własne prawa i mogła toczyć wojny z innymi państwami miastami. zazwyczaj granice ustanawiały łańcuchy górski rzeki bąź inne zazwyczaj naturalne granice.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:51:06+01:00
PAŃSTWA MIASTA- (POLIS) MIASTO JEST JEDNOCZEŚNIE DLA SIEBIE PAŃSTWEM. ROBI CO CHCE RZĄDZI SOBĄ.
1 3 1
2009-11-04T19:59:14+01:00
Państwo-miasto było miastem posiadającym własną, niezależną administrację, sądy, kulturę i obyczaje( sumerowie to wymyslili jakby co)