Odpowiedzi

2010-04-14T18:16:28+02:00
Powtórne przyjście Jezusa odbędzie się gdy będzie koniec świata. Wtedy będzie sąd ostateczny nad wszystkimi ludźmi na świecie
2010-04-14T18:18:37+02:00
Powtórne przyjście Jezusa nastąpi wtedy, gdy ludzie nie będą sobie zdawali sprawy z tego, że źle czynią(koniec świata). ,, Nie znany jest dzień i godzina" kiedy przyjdzie, więc należy być dobrym człowiekiem :D

liczę na naj :p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:26:43+02:00
Dokładnie nie znamy daty powtórnego przyjścia Jezusa na świat. Mówimy że stanie się to w dniu ostatecznym czyli końcu świata. Wiele ludzi wierze w różne zabobony oznajmiając datę końca świata lecz dotychczas żaden z nich się nie sprawdził. Z względu na to iż nie wiemy kiedy to nastąpi powinniśmy być wciąż dobrzy mili i nieustannie utrzymywać się w wierze.

Proszę o ocęne i naj ;**