To są figury geometryczne do 4 kl jak ktoś ma to str 21

7. Uzupełnij
a) kąt ostry ma mniej niż ...
b) kąt prosty ma dokładnie ...
c) kąt rozwarty ma więcej niż ... a mniej niż ...

8.Jakie są mary zaznaczonych kotów

na pierwyszym jest 6:00
na drugim 3;00
na trzecim 4;00
a na ostatnim 11:00

Podałąm wam tylk 2 zadania bo innych sie nie da napisać a jak ktoś ma te ćwiczenia to bym chciałą żebyście napisali wszystko

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:22:05+02:00
Zad 7
1) 90°
2) 90°
3) 90° a mniej niż 180°
1 5 1
2010-04-14T18:24:03+02:00
A)90 stopni
b)ma 90 stopni
c)więcej niz 90 a mniej niz 180 stopni
zad8)
a)półpełny
b)prosty
c)rozwarty
d)chyba ostry zalezy jak jest narysowany

do zadania 8 miary dokładne kątów
6:00=180stopni
3:00=90stopni
4:00-120stopni(90stopni=30stopni)
11:00-330stopni(360stopni-30stopni)