Odpowiedzi

2010-04-14T18:23:33+02:00
Skojarzenie jest to wymyslenie jakiegos słowa , mysli do danego slowa
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:24:15+02:00
Skojarzenie jest to rzecz, która przychodzi na myśl, kiedy usłyszymy dane słowo, np. kiedy powiemy wyraz woda od razu przychodzą nam na myśl wyrazy takie jak : morze, basen, ręcznik itp :P
9 5 9
2010-04-14T18:24:45+02:00
Jest to mysl ktora przychodzi nagle i niespodziewanie.
2 5 2