;DD pomoże ktoś?
Mam krzyżówkę do rozwiązania
Mapa prezzentująca w sposób ogólny środowisko geograficzne np. Państwa czy kontynentu
2.Umowny znak geogr. na mapie lub planie
3.Linia na mapie łącząca punkty o tej samej wysokości n.p.m
4.Objasnienie umownych znaków użytych na mapie lub planie
5. Polega na uproszczeniu treści mapy
6.Katograficzna na mapie
7.Mapa wykonana w dużej skali p. 1:10 000
8.Jedna z metod przedstawiania rzeźby terenu na mapach , polegająca na wypełnianiu powierzchni między poziomicami kolorami dobranymi według określonej skali barw

3

Odpowiedzi

2009-11-04T19:57:45+01:00
2.symbol
3.izohieta
4.legenda
5.generalizacja
6.siatka
7.przeglądowa
8.
1 5 1
2009-11-04T19:57:51+01:00
Można było podać ile liter , dopasuj sobie :

1. Mapa Ogólnogeograficzna
2. Mapa sygnaturowa , symbol
3. Izohips
4. Legenda
5. Generalizacja
6. Siatka
7. Plan miasta
8. Motoda izolinii , hipsometryczna,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:02:58+01:00
2-SYGNATURA
3-POZIOMICA
4-LEGENDA
5-nie mam
6-SIATKA
7-TAPOGRAFICZNA
8-HIPSOMETRYCZNA
HASŁO KARTOGRAFIA