Podaj gatunki epiki, liryki i dramatu.
Przyporządkuj do liryki, epiki i dramatu :
- sytuacja liryczna
- narrator,
-fabuła,
-tekst główny,
- utwór rozpisany na role,
- dialogi i monologii,
- proza,
- podmiot liryczny,
- świat przedstawiony,
- akcja,
-utwór pisany wierszem,
- wątki,

Z góry dziękuję:):):)

2

Odpowiedzi

2010-04-14T18:31:08+02:00
Epika-narrator,swiat przedstawiony,fabula,akcja,proza,utwór pisany wierszem,watek
liryka-dialogi i monologii,podmiot liryczny,sytuacja liryczna
dramat-narrator,swiat przedstawiony,akcja,tekst główny,utwór rozpisany na role
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:32:15+02:00
Liryka:
- sytuacja liryczna
-proza
- podmiot liryczny
Dramat:
-utwór pisany wierszem
- utwór rozpisany na role
-świat przedstawiony
- akcja
- wątki
epika:
-fabuła
-tekst główny,
-narrator
-wątki
-dialogi i monologii
-świat przedstawiony
- akcja
- wątki