Odpowiedzi

2010-04-14T18:26:32+02:00
Za pamiec o ofiarach zbrodni katyńskiej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:27:20+02:00
Lech Kaczyński zginął jako patriota.Leciał do Katynia aby móc wziąść udział w 70 rocznicy Zbrodni Katyńskiej.
1 5 1
2010-04-14T18:30:55+02:00
Pytanie ''za co'' zginął Lech Kaczyński jest raczej bez odpowiedzi.;)Nasz prezydent pomino jednej kadencji nie zasluzyl sobie na tak tragiczna smierc.Był zagorzalym dzialaczem politycznym i doskonalym organizatorem...Jeśli szukac przyczyn dlaczego glowa panstwa zginela mozna zarzucic,iz prrzyczynila sie do tego krytyczna opinia ludzi ktorzy uwazaja Kaczynskiego za zlego czlowieka/Jednak najsensowniejszym wyjasnieniem przyczyny smierci Lecha Kaczyńskiego bedzie odgórna Wola Boża na ktora nie mamy jakiegokolwiek wplywu...Mam nadzieje ze wyjasnilem Ci to w jak najjasniejszy sposob;)
2 1 2