Odpowiedzi

2010-04-14T19:28:35+02:00
Dochody : pensja , renta , emerytura, stypendia
wydatki: opłaty :światło ,woda, czynsz ,telefon,gaz,telewizor,internet
, żywność oraz środki chemiczne,wydatki przeznaczone na rzeczy mniej zbędne np. na kulturę , rozrywkę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:37:37+02:00
Dochody miesięczne 4 osobowej rodziny ;

Pensja mamy (nauczycielka) 1100 zł
Pensja taty ( kierownik budowy ) 5414 zł
dochody najstarszego syna umowa-zlecenie na roznoszenie ulotek reklamowych 250zł
odsetki z lokat bankowych ( po opodatkowaniu) 150 zł
Razem dochody wynoszą 6914 zł

Miesięczne wydatki rodziny (4 osoby) obejmują :

żywność 900 zł

użytkowanie mieszkania i opłaty na energię 600 zł

prowadzenie gospodarstwa domowego i jego wyposażenie (np. środki czystości , naprawy) 200 zł

odzież i obuwie 300 zł

zdrowie 150 zł

telefony (stacjonarny i komórkowy ) 300 zł

czesne za studia starszego dziecka 400 zł

transport 9bez samochodu ) 60 zł

użytkowanie samochodu 400 zł

ubezpieczenie 150 zł

kieszonkowe dla dzieci 200 zł

rekreacja i kultura 200 zł

inne drobne wydatki (np. prezenty ) 100 zł

Razem ; 3760 zł

Nadwyżka ; 3154 zł