Jakie stroje nosiła Kora (Persefona), córka Demeter, mit.grecka? Napiszcie jakie i jakie dodatki i buty :D
byle jakieś ludzkie bo mam przedstawienie i to w dodatku w moje urodziny ;(
żebym nie wyglądała jak wieśniak.
DAJĘ NAJ ZA NAJSZYBSZĄ NAJLEPSZĄ ODP!

3

Odpowiedzi

2010-04-14T18:30:14+02:00
MIAŁA upięte włosy jakaś biała sukienka pewnie jakiś wianek i w ogóle...
A na nogach sandały lub boso!
5 2 5
2010-04-14T18:35:50+02:00
Zepnij prześcieradło w taką skienkę, do tego wianek z bukszpanu, a co do butów to proponowałabym sandałki,poobne do takich co nosili bogowie, jeśli takich nie posiadasz to może balerinki? ; )

myślę że pomogłam pozdrawiam :*
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:43:30+02:00
Upnij włoski
załóż bielutka sukienkę ( nie musi być do podłogi i jeszcze dalej)
załóż jakiś wianek ( najlepiej biały bo będzie pasował)
no a buty to boso ale żebyś się nie wstydziła to może jakieś białe lub kremowe balerinki ;)
12 4 12