Odpowiedzi

2010-04-14T18:30:43+02:00
Lasy równikowe zmniejszają się ponieważ ludzie NIELEGALNIE wypalają trawy i lasy pod nowe uprawy człowiek może temu zapobiec wstrzymaniem tego wypalania.
5 3 5
2010-04-14T18:30:58+02:00
Poniewaz ludzie wycinaja lasy rownikowe aby wydobywac surowce i aby sie tam osiedlic.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:33:39+02:00
-karczowanie przez ludzi np. pod uprawę roślin
-niszczenie poprzez zanieczyszczenia
-czerpanie surowców -> drewno
-wycinanie pod zabudowę
-plany polegające na budowie zapór dla elektrowni wodnych i wielkich dróg

-racjonalne gospodarowanie terenami pod uprawę
-racjonalne gospodarowanie terenami pod zabudowę
-szukanie innych terenów do zabudowy


4 5 4