Rozwiąż krzyżówkę-
1.Masowe przemieszczenie się ludności.
2.Rozpoczęli falę migracji po odkryciu Ameryki przez Kolumba.
3.Na obszarze tej cieśniny znajdował się kiedyś pomost lądowy,umożliwiający zasiedlenie Ameryki przez ludnośc pochodzenia azjatyckiego.
4.Nazwa odnosząca się do Europejczyków zasiedlających Amerykę po jej odkryciu.
5.Potomek przedstawiciela rasy białej oraz przedstawiciela rasy czarnej.
6.Potomek Indianina i przedstawiciela rasy białej.
7.Potomek Indianina i przedstawiciela rasy czarnej.
8.Człowiek pojmany i zmuszany do pracy wbrew własnej woli.
9.Rdzenni mieszkancy obu Ameryk.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:30:13+02:00
1. Migracja
2. Hiszpanie
3. Grupa etniczna
4. Kolonizatorzy
5. Mulac
6. Metys
7. Zambos
8.Niewolnik
9. Indianie
1 5 1
2010-04-14T20:27:29+02:00
1. migracja
2. hiszpanie
3. grupa etniczna
4. kolonizatorzy
5. mulat
6. metys
7. zambos
8. niewolnik
9. indianie