Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:37:51+02:00
Dla najlepszej przyjaciółki dedykuję tę książkę
Roksana pamiętaj''Nie ma rzeczy doskonałych'',ale walcz zawsze o swoje i o swoich marzeniach.Na zawsze razem
Natalia...
3 3 3
2010-04-14T18:42:32+02:00
Drogi!(lub droga)
Dedykuję Tobie tę(musisz sprawdzić czy tę czy tą) książkę, ponieważ nie ma rzeczy doskonałych .Ludzie też popełniają błędy.






(To co jest w nawiasie to musisz sprawdzić , wiem krótkie , ale nie miałam co dalej wymyślić . Ale możesz pójść tym tropem , możesz tam coś jeszcze dopisać :))
2 3 2