Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:33:28+02:00
X+y=2,20
x=y+2

y+2+y=2,20
x=y+2

2y=0,20 / :2
x=y+2

y=0,10
x=2,10

x-cena szklanki
y-cena spodka
3 2 3
2010-04-14T18:34:12+02:00
Spodek-x
szklanka-2+x
szklanka i spodek-2,2
x+(2+x)=2,2
2x=0,2
x=0,1-10 groszy
szklanka
2,2-0,1=2,1zł
Odp. Szklanka kosztuje 2zł 10 groszy, a spodek 10 gr.
Liczę na naj:*
4 4 4
2010-04-14T18:34:23+02:00
X-cena spodka-10 gr
x+2zł- cena szklanki- 2,10 zł

x+x+2zł=2,20 zł
2x=0,20 zł/:2
x=10 gr

1 5 1