Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:33:13+02:00
Ania posiada zdrowy rozum .
Basia gdy się bawi zawsze zachowuje zdrowy rozsądek.
Moja przyjaciółka jest zdrowym okazem.
Gdy rozmawiamy w klasie panuje zdrowa atmosfera.
2 3 2
2010-04-14T18:36:48+02:00
Wczoraj mialam robione badania glowy , pani doktor za żartowała ,że mam zdrowyy rozum . Mogl mnie przejechac samochod ale mam zdrowy rozsadek i zatrzymalam sie przed pasami . Razem z wujkiem lowilismy ryby , zlapalem zdrowy okaz . Umnie w klasie jest zdrowa atmosfera poniewaz nikt sie nie kloci. Sorry za bledy ortograficzne ( jesli takie sie znalazly )
1 1 1