Odpowiedzi

2010-04-14T18:41:56+02:00
Staś był blondynem wysokim , odważny , pomysłowy , zarozumiały , zbyt pewny siebie , myślał że jest najpiękniejszy.


jak napisać więcej to mów :))
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:44:38+02:00
Staś Tarkowski to głównybohater powieści Henryka Sienkiewicza
" w pustyni i puszczy ". był 14 lotenim polakiem wychwanym w Afryce. chłopiec umiał świetnie strzelać i jeździć konno był doskonałym pływakiem dobrze znał geografie porozumiewał się w wielu językach. wszystkie te umiejętności pozwoliły mu przetrwać wedrówkę przez afrykę. bochater był wysoki, dobrze zbudowany, wysportowany i silny
8 2 8