Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:41:12+02:00
Groteska-to polaczenie przeciwstawien jak komizm i tragizm, realizm i fantastyka, kontrast
powiesc lingwistyczna- lingwistyka zajmuje sie badaniem budowy i rozwoju jezyka wiec powiesc lingwistyczna zapewne analizuje ten proces
wiersz wolny- jest wolny od wszystkich zasad, nie ma takiej samej liczby sylab rymow, akcentow brak zasad
:D
1 5 1
2010-04-14T18:45:14+02:00
Groteska: cos przeciwnego w literaturze filmie dramacie opowiesc o brazie itd...cos kontrowersyjnego np.rycerz siedzacy przy komputerze,ludzie o roznych nastrojach smiesznym i powazny


wiersz wolny to taki ktorego konstrukcja jest efektem jednorazowej decyzji autora tylko w tym wierszu zastosowanej