Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:00:19+01:00
Tam są skały wapienne i występują procesy krasowe... Tzn. występują tam jaskinie, stalagmity, stalagnaty i stalaktyty.Podłoże jest wypłukiwane przez wodę. Ponieważ widzę, że to na biologię potrzebujesz, dodam, że wystepują tam nietoperze (ssaki) w bardzo dużych ilościach. ;) Jura Krakowsko-Częstochowska posiada swój park narodowy - Ojcowski Park Narodowy. Miliony lat temu był tam lodowiec. ;))) ;*
5 4 5
2009-11-04T20:42:10+01:00
Wiatr, deszcz, lodowce, śnieg, mróz
5 4 5
2009-11-04T22:22:21+01:00
Deszcz,wiatr,lodowce,roztopy,nasłonecznienie
6 4 6