Odpowiedzi

2010-04-14T18:53:12+02:00
Janosik był silnym i meski . umial z honorem walczyc z przeciwnikami. bronil słabszych . byl wysokim i szczupłym człowiekiem pełnym odwagimial .mial wielu przyjaciół ktorzy go lubieli za jego homor i odwage . byl czlowieekiem pełym podziwu janosik jest wzorem do nasladowania hehe moze byc


batma był fikcyjna postacia z bajek lub ksiazek ktorych dzieci zachwycaly sie a zwłaszcza mali chłopcy a takaze duzi. ratowałl ludziom zycie wspinajac sie po róznych budynka z apomoca pajęczyny ktora wytwarzał ze swojej ręki . tyle na ten temat moge powiedziec


myśłe ze maja podobne cechy tylko rózni ich ubranie
i tyle
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:01:33+02:00
Super bohater literacki
"Wiedźmin"
Geralt z Rivii był szkolny pod względem walki z ludźmi, wilkołakami i różnymi tego typu bestiami. Władał mieczem srebrnym i stalowym, posiadał wiele eliksirów pomagających mu lepiej widzieć, słyszeć, szybciej biegać czy nawet być silniejszym i wytrzymalszym. Nie zabijał Kobiet i dzieci .


Super bohater komiksowy
"Spider-man"
Piter Parker wszedł w posiadanie mocy super bohatera poprzez ugryzienie zmodyfikowanego genetycznie pająka. Potrafił strzelać pajęczą siecią, wspinać się po ścianach, miał pajęcze zmysły, wraz z ugryzieniem wzrosła jego siła.



Uważam że różnili się stylem walki z przeciwnikami, stylem życia, umiejętnościami, posiadanych artefaktów .
1 3 1