"Śląska sieć na rzecz wzornictwa " to :
a) projekt unijny promujący polskie wzornictwo przemysłowe
b) sieć sklepów z dziełami projektantów mieszkających na śląsku
c) sieć szkół popierająca wzorzyste mundurki szkolne
d) sieć organizacji walczących o uatrakcyjnienie budynków na Dolnym Śląsku

3

Odpowiedzi

2009-11-04T19:57:21+01:00
Odp:A projekt unijny promujący polskie wzornictwo przemysłowe
2009-11-04T19:58:43+01:00
Projekt unijny promujący polskie wzornictwo przemysłowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:08:39+01:00