Odpowiedzi

2009-11-04T20:05:06+01:00
W życiu moim codziennym,

troski stoją na porządku dziennym;

wzybyć się z nich można,

bracie , siostro wieloma sposobami!

jeśli zechcesz prawdę tę poznać,

pomyśl sobie: czort ze zmartwieniami.


*nie wiem , czy na pewno jest dobrze , ale mam nadzieję , że trochę pomogę :)

by Poganka.®


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:10:15+01:00
"Błogi spokój"
Kiedy w głowie mi wiruje,
A mój mózg się wręcz lasuje,
Gdy wciąż ślęczę w niewygodzie,
myślę sobie o swobodzie...
w uszach muza mi wibruje,
DJ nieźle ją lansuje,
kopm przed nosem, gadu gadu
ktoś w youTubie daje czadu.
Więc tak sobie leniuchuje
w sumie nieźle się już czuje
Az tu słyszę grom tak wielki
Ech to głos nauczycielki
Która głośno mnie zganiła,
że znów nieobecna byłam(byłem)