Odpowiedzi

2009-11-04T20:03:28+01:00
2pi * r = ob
r= ob/2pi
p=pi*r kwadrat

a)
49pi
b)
0,36 pi
b)
0.16pi

oczywiscie cm kwadratowych wszytstko
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:04:14+01:00
A) Ob=14π
Ob=2πr
r=14π:2π
r=7
P=πr²
P=π7²
P=49πcm²
b) Ob=1,2π
r=1,2π:2π
r=0,6
P=π0,6²
P=0,36πcm²
c) Ob=0,8π
r = 0,8π:2π
r = 0,4
P=π0,4²
P=0,16πcm²
6 5 6
2009-11-04T20:36:50+01:00
14π=2πr/:2π
7=r
πr²=49π

1,2π=2πr/:2π
0,6=r
πr²=0,36π

0,8π=2πr/:2π
0,4=r
πr²=0,16π
4 5 4