1.Za recenzję książki wydawnictwo zapłaciło panu michalowi 850zl.od 50% tego zarobku pan michal nie placi podatku od pozostałej polowy zarobku pan Michał musi zapłacić 19 % podatku. Ile pieniędzy otrzyma pan Michał za recenzję ??

2.Oblicz 10,5% wartości wyrażenia ..

( 3/4 itd. to ułamki !! ;p )

28 3/4 : 13 5/7 + 6 3/5 : 2/3
________________________ (<- kreska ułamkowa ;) )
1 11/16 : 2 1/4
Za te 2 zadania dam Najlepszą . :-) ( Ale jak ten ktoś zrobi te 2 zadania jednocześnie ;p )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T18:50:26+02:00
1.Za recenzję książki wydawnictwo zapłaciło panu michalowi 850zl.od 50% tego zarobku pan michal nie placi podatku od pozostałej polowy zarobku pan Michał musi zapłacić 19 % podatku. Ile pieniędzy otrzyma pan Michał za recenzję ??
50% to 425zł
19%z 425zł=80,75
850-80,75=769,25zł
2.Oblicz 10,5% wartości wyrażenia ..

28 3/4 : 13 5/7 + 6 3/5 : 2/3 ¹¹⁵/⁴ *⁷/⁹⁶+33/5*3/2 805/384 +99/10
________________________=______________________ =
1 11/16 : 2 1/4
1 5 1
2010-04-14T19:04:58+02:00
1. (850 zł * 50%):100= 425 zł

(425 zł*19%):100=80,75 zł

850zł - 80,75= 769,25 zł
Odp. Otrzyma 769,25 zł.

2. Zapisz to zadanie jakoś czytelniej.