Pomocy mamy na muzyke przynieś płytę z muzyką protestu czy możecie doradzić jaka to może być piosenka chodzi o jeden utwór i mamy go jakoś zinterpretować(opowiedzieć na lekcji niemam pojęcia jak to zrobić) prosze jak to zrobić!!! POMOCY!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:48:50+02:00
Myślę, że może chodzić o polskie protestsongi, czyli np. "Dziwny jest ten świat" Czesława Niemena. W analizie powinny się znaleźć nawiązania w piosence do aktualnej w tamtym czasie sytuacji politycznej.
2010-04-14T18:52:24+02:00
2010-04-14T18:57:49+02:00
To tak jak np. "Rota" (sł. M. Konopnicka, muz. F. Nowowiejski).
Zgadzam się z przedmówcą, trzeba opowiedzieć o sytuacji politycznej panującej w kraju kiedy ją śpiewano, o tekście, jaki miał wpływ na ludzi, itp.