Odpowiedzi

2010-04-14T18:46:12+02:00
Ruch to ważna rzecz u każdego człowieka.Jest to jedna z czynności.Bez tego człowiek nie może żyć. Oprócz tego ruch przynosi inne korzyści: pozwala schudnąć,pozwala uprawiać sport,chętniej angażuje sie w różne rzeczy. Niestety w dzisiejszych czasach często sie o nim zapomina. Ludzie starsi przez to chorują na chorobe braku kości
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:52:54+02:00
Karzdy Ruch Wzmacnia I uSprawnia OrGanizm
jak najbardziej się zgadzam ponieważ ;
- dobrze wpływa na samopoczucie
- rozwija sprawność fizyczną
- ma charakter rehabilitacyjny
- wpływa na samopoczucie człowieka
- wszystko , co się dzieje w umyśle działa na cialo a to co się dzieje z ciałem wpływa na umysł
- :D
1 5 1