Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:48:43+02:00
497r-chrzest Franków
622r.- ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny
843r- traktat z Verdun
800r- koronacja Karola Wielkiego na cesarza
962 r- koronacja Ottona I na cesarza
1066r- podbój Anglii przez Normanów
988r- chrzest Rusi
1001r- powstanie królestwa węgierskiego
955r- bitwa na Lechowym Polu
1054r- wielka schizma wschodnia
1075r- początek sporu o inwestyturę
2 5 2
2010-04-14T19:13:27+02:00
497r-chrzest Franków
622r.- ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny
843r- traktat z Verdun
800r- koronacja Karola Wielkiego na cesarza
962 r- koronacja Ottona I na cesarza
1066r- podbój Anglii przez Normanów
988r- chrzest Rusi
1001r- powstanie królestwa węgierskiego
955r- bitwa na Lechowym Polu
1054r- wielka schizma wschodnia
1075r- początek sporu o inwestyturę
2 3 2