Odpowiedzi

2009-11-04T20:00:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:00:49+01:00
Dzieczyn 5x
chłopców 4x

5x+4x=18
9x=18 /:9
x=2

dziewczyn 5 × 2 = 10
człopców 4 × 2 = 8

Na imprezce bawiło się 10 dziwcząt i 8 człopców
4 5 4
2009-11-04T20:11:58+01:00
Bez liczenia na głowę, jeżeli wiesz, że osób było 18, i stosunek dziewczyn do chłopców to 5:4 to powiększ to 2x czyli 10;8 i to wszystko


Odp. Na zabawie bawiło się 10 dziewczyn i 8 chłopców.
1 5 1