Potrzebna mi piosenka o selerze na konkurs!!! melodia taka jak z piosenki o komarze !! mam pierwsze 3 potrzeba mi jeszcze ze 4 zwrotki !!
1.seler to warzywo kurde jego mac,
jak do nie ugryziesz to nie możesz spać,
czy widzisz selera jak mu listek świeci
zjedz go na śniadanie-e ślinka ci poleci .

2.siedzi seler siedzi,
zagląda za ścianę,
myśli sobie właśnie
zaraz już śniadanie

3.seler urodzinki właśnie
dziś obchodzi
czeka kiedy goście
zaczną się już schodzić

trzeba mi jeszcze 4 zwrotki co się mogło stac na tych urodzinkach błagam daje naj L:*:*

3

Odpowiedzi

2010-04-14T18:47:57+02:00
Gospodyni go pokroi na cząsteczki i nałorzy do ładnej miseczki
1 5 1
2010-04-14T19:08:53+02:00
Seler seler kocha
kocha cie psia mac
jak go nie zjesz to
to ci w dupe da ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:48:25+02:00
4 . panie już przybyli
mówią ; "Och mój miły"
panowie też są
i życzenia składają

5 . A po urodzinkach
i wesołych minkach
wszyscy poszli sobie
"Co ja teraz zrobię?"

6 . Seler jest szczęśliwy
och nasz seler tkliwy
myśli często sobie :
"Co ja znów sam zrobię?"

7. Seler znowu siedzi sam
ram pam pam ram pam pam
znów chce by ugryść go
i wpaść na żołądka dno

może być coś takiego?;p
1 1 1