Odpowiedzi

2010-04-14T18:52:29+02:00
1:30000000
1cm wynosi 300 km

W realu jezioro ma 2,1*300 = 630

1:2000000
1cm wynosi 20 km

Na tej mapie jeziorko ma 630/20 czyli 31,5 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:52:34+02:00
1:30000000
1cm-30000000cm
1cm- 300km

2.1cm * 300km= 630km

1:2000000
1cm- 2000000 cm
1cm- 20km

x- 630km
1cm -20km

20x=630 /:20
x= 630:20
x=31,5


Lub

1:30000000
1cm-30000000cm
1cm- 300km

1:2000000
1cm- 2000000 cm
1cm- 20km

300:20= 15

15*2,1= 31,5
1 5 1