Odpowiedzi

2010-04-14T18:48:55+02:00
Figuryprzestrzenne.webpark.pl www.edusektor.net/matematyka-pub/68-figury-przestrzenne.html www.interklasa.pl/portal/index/strony?mainSP...page...
2010-04-14T18:50:10+02:00
Http://figuryprzestrzenne.webpark.pl/
http://www.edusektor.net/matematyka-pub/68-figury-przestrzenne.html
http://www.pomoceszkolne.pl/?p=productsList&iCategory=49&iPage=2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:53:59+02:00
1. http://figuryprzestrzenne.webpark.pl/
2. http://www.edusektor.net/matematyka-pub/68-figury-przestrzenne.html
3. http://www.math.edu.pl/figura-przestrzenna
4. http://pl.wikipedia.org/wiki/Figura_przestrzenna
5. http://forum.zadania.info/viewtopic.php?f=33&t=3094
6. http://matma.prv.pl/graniastoslupy.php
7. http://pl.wikipedia.org/wiki/Graniastos%C5%82up
8. http://figuryprzestrzenne.webpark.pl/graniastoslup.html
9. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kula
10. http://www.matma.net.pl/stozki.php ------- tam masz z boku po lewej różne bryły