Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:49:33+02:00
ZAPROSZENIE !!
Zapraszam cie (np.) Ewo na moje np.13 urodziny, które odbędą się w moim domu o godzinie 16:00.



i dalej nie wiem co napisac :)) xD
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-14T18:50:12+02:00
Czad impreza sie szykuje,
Jak przegapisz będziesz frajer!
Wymagany ubiór trendy,
Nastrój cool i ... prezent bajer!
Zapraszam Cię dzisiaj na moją imprezę urodzinową!
2 3 2