Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T20:07:49+01:00
A)
1cm = 1000000cm = 10000m = 10km
2cm = 2000000cm = 20000m = 20km
7,5 = 7500000cm = 75000m = 75km
20cm = 20000000cm = 200000m = 200 km

B)
20km = 20000m = 2000000cm = 2 cm
50km = 50000m = 5000000cm = 5 cm
5km = 5000m = 500000cm = 0,5 cm
85km = 85000m = 8500000cm = 8,5 cm


Uwaga na zera , bardzo ważne ;)
12 4 12
2009-11-04T20:12:11+01:00
A)1cm- 1000000cm -10000m-10km, 2cm - 2000000cm - 20000m- 20 km
7,5 cm - 7500000cm-75000m-75km, 20 cm -20000000cm - 200000m - 200km
b) 20 km - 2000000cm, 50 km - 5000000cm, 5km - 500000cm,85 km -8500000cm
5 2 5
2009-11-04T20:35:03+01:00
1cm na mapie=10 km -10000m-1000000cm
a) 1cm-10km--10000m-1000000cm
2cm-20km- 20000m-2000000cm
7,5cm-75km-75000m-7500000cm
20cm-200km-200000m-20000000cm
b)
20km-2cm na mapie
50km-5cm
5km-0,5cm
85km-8,5cm
2 3 2