Odpowiedzi

2010-04-14T18:51:22+02:00
Warto marzyć ponieważ bez marzenia nie ma marzeń
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T18:55:06+02:00
Moim zdaniem warto jest marzyć po to aby w wolnych chwilach, mieć „wymyślone przyjemności” i czuć się lepiej. Warto jest też marzyć, aby mieć do czego dążyć…
Niestety, czasem te marzenia się nie spełniają, ale nie wolno się załamywać bo to jest tylko fikcja.!

p.s.-jeśli pomogłam proszę o najlepszą odp ;*
17 4 17