Odpowiedzi

2010-04-14T19:07:53+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Systemy_ustrojowe_w_poszczeg%C3%B3lnych_pa%C5%84stwach ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T19:18:25+02:00
Albania - Republika
Andora - Monarchia konstytucyjna
Austria - Republika federalna
Belgia - Monarchia parlamentarna
Białoruś - Republika prezydencka
Bośnia i Hercegowina - republika federacyjna
Bułgaria - republika parlamentarna
Chorwacja - republika semiprezydencka
Czarnogóra - republika
Czechy - republika parlamentarna
Dania - monarchia parlamentarna
Estonia - republika parlamentarna
Finlandia - republika semiprezydencka
Francja - republika
Grecja - republika parlamentarna
Hiszpania - monarchia konstytucyjna
Holandia - monarchia konstytucyjna
Irlandia - republika, demokracja parlamentarna
Islandia - demokracja parlamentarna
Kazachstan (czesc europejska) - republika
Lichtenstain - monarchia konstytucyjna
Litwa - republika parlamentarna
Luksemburg - monarchia konstytucyjna
Łotwa - republika parlamentarna
Macedonia - republika parlamentarna
Malta - republika
Moldawia - republika
Monako - monarchia konstytucyjna
Niemcy - republika federalna
Norwegia - monarchia konstutucyjna
Polska - demokracja parlamentarna
Portugalia - republika parlamentarna
Rosja - republika federalna o mieszanym systemie rządów
Rumunia - republika parlamentarna
San marino - republika
Serbia - republika
Słowacja - demokracja parlamentarna
Słowenia - republika
Szwajcaria - demokracja bezpośrednia, republika federalna
Szwecja - monarchia parlamentarna
Turcja - republika parlamentarna
Ukraina - republika parlamentarna
Watykan - monarchia elekcyjna
Węgry - republika
Wielka Brytania - monarchia parlamentarna
Włochy - republika parlamentarna